Event informatie

Search Strategies Event Amsterdam

DATUM:
29 november 2012

LOCATIE:

Dutch Design Hotel Artemis
Amsterdam

Prijzen

Normaal: € 495,-
Korting: € 395,- 

Korting voor:
- oud bezoekers
- Twinkle Plus abonnees
- Leden Thuiswinkel.org
- Leden IAB

Workshops 2010

Workshop A:

SEM in de overall markt strategie
Welke rol of functie heeft zoekmachinemarketing (zowel SEO als SEA) in de marketingmix anno 2010? Hoe stemt u uw zoekmachinemarketingstrategie en -budget af op de andere marketinginstrumenten die u inzet? En hoe zorgt u ervoor dat conversies en conversiewaarde aan het juiste marketingkanaal worden toegekend en Return On Investment correct wordt berekend?

In deze workshop "zoekmachinemarketing in de marketingmix" geeft Wolter Tjeenk Willink van zoekmachinemarketingbureau Traffic Builders u antwoord op deze en al uw andere vragen van meer strategische aard.

Door: Wolter Tjeenk Willink, Traffic Builders zoekmachinemarketing

Workshop B:

Conversion Optimization
Aan de slag! Een praktische workshop met als doel het leren begrijpen van het conversie optimalisatie proces.

Waar begin je en met welk doel?

Hoe begrijp je wat dan datgene is wat verbeterd moet worden en hoe pak je het daarna dan aan?

Aan de hand van praktijkcases wordt er in groepen gewerkt aan het opleveren van een aantal variaties op bestaande webpagina's. Learning by doing is immers het enige remedie om daadwerkelijk klantdoel gefocusde webpagina's te maken.

In de verschillende passerende fases van conversie optimalisatie zullen daarbij tijdens de sessie alle soorten tools worden besproken die kunnen worden gebruikt.

Door: Ton Wesseling, Online Dialogue

Workshop C:

Linkbuilding voor een optimaal resultaat
Scoren in onbetaalde zoekresultaten wordt voornamelijk bepaald door de code en techische eigenschappen van een website, de termfocus binnen teksten en links naar de site toe. Techniek en tekst volgen een ideaalbeeld dat zoekmachines in hoge mate bekend maken. De kans dat hierin een concurrent kan worden verslagen is in beconcurreerde markten gering. Links hebben echter altijd een overtreffende trap. Er kunnen altijd meer en betere links worden verkregen dan de concurrentie.

In deze workshop komen alle stappen aan bod voor het verkrijgen van de juiste links om zo de concurrentie blijvend voor te zijn. U leert onder andere welke links de meeste waarde hebben, welke linkpartners u nodig hebt en hoe u deze kunt aanzetten tot het plaatsen van een link. Linkbuilding expert Peter van der Graaf geeft u een kijkje in de keuken en onthult enkele zeer effectieve strategiën.

Na de workshop kunt u het geleerde direct toepassen op uw eigen website of die van uw klanten. De voorsprong die u hiermee haalt op uw concurrenten kan u nog jaren veel geld opleveren.

Door: Peter vd Graaf, Search Specialist

Workshop D:

Hogere conversies met landingpagina’s
Met effectieve landingpagina’s haalt u veel hogere conversies dan met uw reguliere website. Hoe u dit voor elkaar krijgt? Dat hoort u tijdens de SES workshop Landingpagina’s met Rob Steenbrink en Wim van der Mark.

Door:
Wim van der Mark, Dialoogtrainers.nl
Rob Steenbrink, Maxlead