Event informatie

Search Strategies Event Amsterdam

DATUM:
29 november 2012

LOCATIE:

Dutch Design Hotel Artemis
Amsterdam

Prijzen

Normaal: € 495,-
Korting: € 395,- 

Korting voor:
- oud bezoekers
- Twinkle Plus abonnees
- Leden Thuiswinkel.org
- Leden IAB

All-in-Solo winnaar van De Speld 2012
sse_awardwinner 

All-in-Solo heeft samen met zoekmachinemarketingbureau Netprofiler De Speld 2012 in ontvangst mogen nemen. De award voor de beste zoekmachinemarketingcase werd gisteren uitgereikt aan het einde van het Search Strategies Event in Amsterdam.

De rijschool All-in-Solo heeft zijn activiteiten een grote impuls gegeven door goed te optimaliseren op mobile en het lokaal maken van landingpages en de SEA-campagne. De focus is gericht op daadwerkelijke sales die door middel van grote aantallen lokaal gebonden landingpages resulteren in een beter rendement vanuit search. Met name door de sterke focus op mobiele traffic en lokale targeting heeft de jury deze case gekozen als winnaar van De Speld 2012. De campagne heeft een sterke focus op de kwaliteit van leads naar sales en laat duidelijk zien dat het voor een mkb-partij goed haalbaar is om sterke resultaten te behalen met een gedegen uitgevoerde SEA-strategie en -campagne.

Lees meer over De Speld

 
Welkom

Tijdens Search Strategies Event krijgt u tips en leert u tactieken en strategieën om uw online business te vergroten. Het evenement is een ideale gelegenheid om te netwerken met vakgenoten en experts. Bezoek Search Strategies Event in 2012 weer en laat u inspireren door de ontwikkelingen, best practices, workshops en nieuwe producten en diensten.

Harnessing the full potential of the 
Bing and Yahoo! audience in Europe
SEO metrics and data
that matter
Sophie20Schoder2
Sophie Schoder
Microsoft
rsz_dixon-jones-large
Dixon Jones
Majestic SEO
Workshops
Congres
 
Waarom is Search Strategies Event wat voor u?
√ Leer hoe zoekmachines webpagina’s ranken en optimaliseer uw pagina’s
√ Ontdek nieuwe link-build methoden om uw merk zichtbaar te houden voor uw klanten
√ Verhoog verkeer via organische vermeldingen en voorkom ‘spam’ boetes
√ Optimaliseer uw pay-per-click campagnes en zorg voor een betere ranking
√ Verbeter de klant ervaring en verhoog conversies door landingspagina’s te testen en finetunen
√ Houd uw prestatie bij en maximaliseer ROI door het gebruik van analytics software
√ Netwerk met vakgenoten en experts om de laatste tips en trends te horen
 
Voor wie?
Marketingteam: IT/web: C-niveau:
Marketing manager/directeur
Supervisor
Creatief directeur
E-commerce manager
Brand manager
Product manager
Business analytics manager
Media inkoper
Media planner
SEO specialist/consultant
Account manager
IT directeur
Webmaster
Web developer
Web designer
IT project manager
Web analytics manager
Chief Marketing Officer 
Chief Executive Officer, directeur 
Chief Technology Officer